31.12.2014

Znane piosenki w zupełnie innym wydaniu

Jako że sylwester, to i muzyka. Ale czy musimy się sztywno trzymać ram wyznaczonych przez autorów piosenek jeśli chodzi o styl? Tym razem postaram się wam pokazać parę ciekawych zespołów tworzących dość ciekawe wersje znanych piosenek, stylizowane na "stare lata".


Meghan Trainor - All about that bass

Podejrzewam, że w tym stylu tej piosenki mało kto się spodziewał, może nie każdemu się spodoba, ale trzeba przyznać, że jest bardzo specyficzna ;)

Katy Perry - Hot 'n' Cold

Trzeba powiedzieć, że widać, że goście mają wszystko zaplanowane od początku. Stylówa, zarówno jeśli chodzi o wygląd jak o sposób śpiewania świetna. Teraz mało kto się porywa na coś takiego i chcę na tym robić karierę. Facetom się udało i robią to całkiem nieźle. Tu jeszcze jedna z ich piosenek:
Rihanna - Umbrella

Carly Rae Jepsen - Call me maybe

To jest chyba największa zmiana stylowa w porównaniu z oryginałem w tym zestawieniu. Ale nawet ja jestem w stanie znieść, mimo że nie przepadam za takim stylem muzycznym, więc chyba jest całkiem niezłe.

Macklemore - Thrift shop

A czy da się rapować w takim stylu? Sprawdźcie sami, chociaż dla kogoś kto zna i lubi oryginał to może być baaaaaaaardzo duże zaskoczenie.

Życzę wam szczęśliwego nowego roku, dobrej zabawy sylwestrowej, braku kaca i odwiedzania mojego bloga jak najczęściej po nowe ciekawostki, nie tylko muzyczne (chociaż tych jest zdecydowanie najwięcej)

1 komentarz:

  1. Spotkałam się już z kilkoma tymi wykonaniami. Powiem, że są one dość oryginalne.:) http://kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń