28.12.2014

Podsumowanie 2014: gry

Druga część podsumowania mijającego roku, poświęcona będzie elektronicznej rozgrywce. Jako (nie)szczęśliwy posiadacz Xboxa 360, będę skupiał się głównie wydanym na tę platformę grom.


FIFA 15 - uwielbiam Fifę, uwielbiam tryb Ultimate Team, uwielbiam tą grę mimo że na next-genach wygląda o niebo lepiej. Ale ta gra ma wielki minus - serwery EA, które mam wrażenie że są obsługiwane przez orangutany i co chwilę nie działają. O samej grze nie ma co za dużo pisać, bo w niej niewiele się zmieniło w porównaniu z poprzednią wersją. Dodano wypożyczanie zawodników w UT i w sumie to chyba tyle jeśli chodzi o zmiany. Sterowanie jak zawsze intuicyjne i bardzo dobre. Niestety EA nadal nie zmieniło komentarza i ciągle słyszymy duet Szpakowski/Szaranowicz, a który gracze woleliby zastąpić duetem Twarowski/Nahorny z NC+.*

Dragon Age: Inkwizycja - ledwo zacząłem grać, a już ją uwielbiam. Świetna, pomysłowa gra. Ciekawa fabuła. Niestety na obecnym etapie gry nie mogę za dużo powiedzieć o niej. Ale już w tym momencie mogę stanowczo polecić.

Watch Dogs - Genialny pomysł na grę. Gość ze smartfonem, włamujący się do samochodów, systemów ochrony budynków. Świetna gra, z paroma momentami w których trzeba pomyśleć. Jak najbardziej polecam.

Moje oczekiwania na 2015:

Wiedźmin 3 - niestety nie wyjdzie na X360. A szkoda bo Wiedźmin 2 narobił mi mega apetytu. Geralt znowu będzie zabijał potwory, chędożył w burdelach i czarował by osiągać swoje cele. Może się dorobię Xboxa One zanim wyjdzie.

Rise of the Tomb Raider - Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo na to czekam. Kolejny raz Pani archeolog Lara Croft wyruszy w podróż. Poprzednia część genialna, świetna historia, zaskakujące momenty, ogólnie fantastyczna i jeśli ktoś nie grał to polecam. Mam nadzieję że głos bohaterce również będzie podkładać Karolina Gorczyca, która zrobiła to świetnie.

Zapraszam do komentowania jeśli spodobały wam się inne gry, albo macie inne zdanie na temat gier które podałem.

*jeśli ktoś by chciał pograć, to mój nick Xbox Live to: stalker2200

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz