28.12.2014

Liebster Blog Award

W sumie nie wiem po co to komu potrzebne, no ale dobrze, pobawię się w to razem z wami
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dostałem nominację od: Od deski do deski

Zadane pytania:

1.      Lubisz zwierzęta? Dlaczego tak/nie?
Lubię, ale tylko psy, koty są beznadziejne
2.      Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Nuuuuuuuuuuuuuuuuda
3.      Skąd czerpiesz pomysły na posty (na blogu)?
Z mojej dziwnej głowy
4.      Co lubisz robić, gdy masz czas wolny?
Spać
5.      Ile czasu tygodniowo poświęcasz na blogowanie?
Wystarczająco dużo, żebyście mieli co czytać
6.      Wolisz książki czy filmy?
Nie ma dla mnie różnicy, ale w sumie chyba filmy
7.      Jakie jest twoje największe marzenie?
Grać w Barcelonie, ale znając życie skończę w Realu... Biedronce lub Żabce
8.      Jaki, twoim zdaniem, jest twój największy talent?
Umiejętność improwizacji
9.      Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?/ jeśli nie chodzisz do szkoły – jaki jest twój zawód?/Co studiujesz?
Zawód wyuczony: technik ekonomista, wykonywany: acowasto?
10.  Ile masz lat?
Taką informację znajdziecie pod tytułem bloga
11.  Jak nazywasz się naprawdę (jeśli posługujesz się nickiem)
Od połączenia z google+ wyświetla się moje imię i nazwisko więc nie muszę podawać
 
Ja nie będę nominował 11 blogów, nominuję tylko ten jeden:
 
 Pytania:
  1. Czemu założyłaś bloga?
  2. Skąd bierzesz pomysły?
  3. Z jakiego miasta jesteś?
  4. Jak myślisz jak długo będziesz prowadzić bloga?
  5. W jakim wieku jesteś?
  6. Jak określisz tematykę swojego bloga?
  7. Lubisz grać w gry? :D
Tyle wystarczy, dla zwykłego zjadacza chleba i czytelnika mojego bloga będzie to strasznie nudne, ale cóż, ktoś wymyślił ten łańcuszek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz