21.12.2014

Covery lepsze od oryginałów? cz.2

Oglądając różne filmiki na youtube natknąłem się na jeszcze kilka ciekawych i wartych uwagi coverów, na które chciałbym zwrócić waszą uwagę.

Rixton - Me and my broken heart

Youtube

Ten cover podesłał mi kumpel po poprzednim poście i bardzo dobrze zrobił. Nie znałem oryginału, więc ciężko mi było też znać cover, ale co tu dużo mówić jest świetny.

Ke$ha - Timber/One Republic - Counting stars

Youtube

Gość zrobił Mashup z piosenek o zupełnie różnym klimacie, ale wyszło nieźle i mi się podoba.

Justin Bieber - Beauty and a beat

Youtube

Powiedzmy sobie delikatnie, nie jestem entuzjastą stwórczości Biebera, no może poza jedną piosenką nagraną z Carly Rae Jepsen, ale covery jego piosenek są spoko, a ten kawałek tylko potwierdza moją tezę.

Bruno Mars - Natalie

Youtube

Tak, wiem, zaraz będzie że jestem fanatykiem tego zespołu, ale co zrobią to lepsze niż oryginał, przynajmniej w mojej ocenie. A przynajmniej wszystko co robią z KRNFX.

Weekend - Ona tańczy dla mnie

Youtube

Tak! Zapomniałem o tym przy okazji pierwszej części. Cezik rozwalił system tworząc klimatyczny jazzowy cover. Zupełnie zmieniając kontekst w jakim postrzega się ten kawałek.

Marek Grechuta - Dni, których nie znamy

Youtube

Tak droga gimbazo, to nie Bednarek stworzył tą piosenkę. Została zaaranżowana pod niego i jego styl, jeśli się nie mylę na potrzeby filmu o Wałęsie, co trzeba przyznać że wyszło całkiem fajnie.

Pewnie w miarę przebłysków w mojej sklerozie będą pojawiać się kolejne części tego posta.

Część 1

Jeśli podobają Ci się moje posty, zapraszam do polubienia profilu na FB i "przypadkowego" kliknięcia w te obrazki pojawiające się na stronie w ramach podziękowania i dalszej motywacji ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz